نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
پائولو؛ لطفاً از یوونتوس بـــرو !!!

پائولو؛ لطفاً از یوونتوس بـــرو !!!

 

سخت‌كوشی مدیران یوونتوس در هدایت ستاره آرژانتینی به سمت دروازه‌های خروجی و وجه‌المصالحه قرار دادن دو بازیكن كروات و فرانسوی كم‌حاشیه و سخت‌كوش یووه برای وصال روملو لوكاكو در روزهای اخیر، انتقادات و بازتاب‌های فراوانی در نزد هواداران بیانكونری داشته است.

 

روزنامه Tutto Sport با افزودن یك ویژگی دیگر به موارد اشاره شده در سطر قبلی، از گزینه «عدم فراموشی پوگبا» رونمایی كرده و در خبری مدعی شده؛ فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی یوونتوس كه عزم خود را برای عدم بازگشت به تورین با دستان خالی جزم كرده، بسته‌ای پیشنهادی متشكل از پائولو دیبالا، ماریو مانژوكیچ و بلیز متوئیدی را به مسئولان منچستر یونایتد پیشنهاد داده تا در ازای آن حاضر به رضایت به انتقال پاول پوگبا ستاره فرانسوی این تیم به یووه شوند.

 

به گفته این روزنامه چاپ تورین، پیش‌نویس این بسته پیشنهادی برای جذب پوگبا با نظارت مستقیم پاول ندود، حضور موثر فابیو پاراتیچی و همكاری مینو رایولا به عنوان مدیر برنامه‌های پوگبا تنظیم شده است و شرایطی در خود دارد كه می‌تواند باعث ترغیب منچستر برای مذاكره در خصوص آن شود.

 

هرچند در این معاوضه تأمل‌برانگیز دیگر نامی از مهاجم 26 ساله تیم ملی بلژیك به چشم نمی‌خورد اما اظهارات منتشر شده منتسب به باشگاه من‌یونایتد در خصوص انصراف آنها از جذب پائولو دیبالا به دلیل عدم علاقه این بازیكن در پیوستن به این تیم، امكان پذیرفتن این پیشنهاد از سوی شیاطین‌سرخ را به شدت بعید كرده است.

 

 

خبر بسته پیشنهادی جدید پاراتیچی به منچستر یونایتد در حالی عنوان شده كه پاتریس اورا مدافع سابق یووه و یونایتد نیز در گفتگو با روزنامه بریتانیایی Daily Mail با اشاره به بیشتر بودن میزان محبوبیت پوگبا در تورین نسبت به منچستر، تلویحاً او را به انجام كاری كه دوست دارد دعوت كرده؛ كاری كه رمزگشایی‌اش چندان دشواری نیست: «بازگشت به یوونتوس»

 

اورا كه همراه با رونالدو از پیشگامان دعوت پائولو دیبالا برای پیوستن به منچستر یونایتد بوده‌، در روزهای اخیر نقش پر رنگی را در قالب اظهارنظر در بازار نقل و انتقالات این دو باشگاه ایفا می‌كند.

 

در همین حال روزنامه Corrirre dello Sport نیز در شماره امروز صبح خود سرد شدن میل قرمزپوشان انگلیسی برای جذب دیبالا را دلیلی برای ماندگاری جواهر در تورین ندانسته و از زیر نظر گرفتن شرایط این مهاجم مغضوب توسط باشگاه متمول پاری‌سن‌ژرمن خبر داده است. این روزنامه چاپ رم با اشاره به تمجیدات همیشگی لئوناردو از دیبالا، پاریسی‌ها را تنها تیمی عنوان كرده كه می‌تواند خواسته‌های مالی این بازیكن را به طور كامل تأمین كند.

 

روزهای باقیمانده تا اتمام زمان رسمی نقل و انتقالات در نقاط مختلف اروپا سرنوشت مغشوش و بلاتكلیف پائولو دیبالا را روشن خواهد كرد اما آنچه مسلم است، حواشی پیش آمده می‌تواند در آمادگی او برای فصل جدید تأثیرات منفی فراوانی داشته باشد و عملاً منجر به افت او (دست‌كم در مقاطع ابتدایی فصل) در هر تیمی كه حضور داشته باشد، شود. شاید به همین خاطر باشد كه جمعی از تیفوسی‌های یووه در منطقه سیسیل در جنوب ایتالیا و شهر پالرمو كه روزی این بازیكن در آن حضور داشت با راه‌اندازی كمپینی در فضای مجازی از او خواسته‌اند كه به دلیل آنچه آنها «بی‌مهری و ناسپاسی یوونتوس» نامیده‌اند، در این تیم نماند و باشگاهی مناسب با سلیقه‌اش پیدا و به آن بپیوندد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: